ChurpChurp | Social Share » The Celcom Great Sale is up for grabs! (Preview)

HE CELCOM GREAT SALE IS UP FOR GRABS!

Thinking of rewarding yourself with something awesome because you’ve been a nice this year? Well, you deserve it! How about having a flashy cool gadget in hand to show off like Samsung Galaxy tab or a LG Optimus 7? Yes you’re right, Celcom is giving you this opportunity by having a GREAT SALE starting NOW! So share this to your friends and better get your hands on before this sale is over and done, you gotta be quick, you gotta be wise!

 

ChurpChurp | Social Share » The Celcom Great Sale is up for grabs! (Preview).

Advertisements

ChurpChurp | Social Share » Catch Korean Pop Stars live in Malaysia! (Preview)

CATCH KOREAN POP STARS LIVE IN MALAYSIA!

Win exclusive premiums and unique experience with the K-Pop artists from the preview sale! Passes are selling starting on the 6th December at 1U, New Wing. Share with your friends the awesome line-up ; Beast, 4minute and G.Na, and also the pre-sale location (1U, New Wing)!

ChurpChurp | Social Share » Catch Korean Pop Stars live in Malaysia! (Preview).

Celcom Biz

Staying connected has never been this easy. Share to your friends and loved ones on getting updates on work and leisure while on the go with the new Celcom BlackBerry Bold 9780 and BlackBerry Torch 9800 Biz promotion. Receive emails from your personal and business accounts, browse through your favourite sites and stay in contact via instant messaging, mobile calls and so much more! Share the #CelcomBiz promo today!

Check out the.

Antara Menteri Yang Harus Dibuang Dari Kabinet.

Petikan dari UTUSAN Malaysia bertarikh 19.09.2010 oleh Awang;

Bisik-Bisik Mingguan

UTUSAN pernah dikritik oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz sebelum ini. Awang melihatnya sebagai perkara biasa. Perbezaan pendapat bukan suatu masalah lalu Awang memilih untuk berdiam.

Namun Awang terpanggil menjawab tindakan terbaru Nazri yang lantang mempersoalkan Utusan berhubung isu Perkasa.

Seperti biasa, melalui portal berita pro-pembangkang, Malaysian Insider, Nazri sampai ke tahap menuduh Utusan mempunyai agenda untuk membawa balik Dr. Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri.

‘‘Saya tidak boleh faham Utusan. Siapa ketua mereka – Najib atau Dr. Mahathir?,’’ kata beliau dalam laporan bertajuk Nazri persoal agenda Utusan perlekeh dasar Najib.

Awang hanya senyum sambil geleng kepala. Tafsiran Nazri begitu liar dan hairan mengapa seorang menteri boleh berfikir sebegitu.

Untuk pengetahuan Nazri, ingin ditegaskan bahawa Awang dan Utusan adalah penyokong Perdana Menteri. Jika hilang jawatan di Utusan sekalipun, Awang tetap akan menyokong Najib. Tiada keraguan.

Maka tidak timbul sama sekali kononnya ada agenda untuk menjadikan Dr. Mahathir sebagai Perdana Menteri. Budak sekolah pun tahu hakikat itu.

Awang boleh faham mengapa Nazri melemparkan tuduhan itu kerana beliau sememangnya anti -Dr. Mahathir. Itulah yang menjadikan beliau tidak objektif. Awang bukan seperti Nazri yang sanggup biadap dengan negarawan yang banyak berjasa. Sebab itu, Awang tidak hairan mengapa akhbar Cina ghairah memperlekehkan Dr. Mahathir. Ini kerana ada pemimpin Melayu sendiri yang membuka laluan.

Kalau suatu hari nanti, Nazri bersara, insya Allah, Awang akan menghormati beliau sebagai seorang veteran dan tokoh berjasa, walaupun jasanya tidak sebesar negarawan-negarawan kita.

Nazri juga menghentam Presiden Perkasa, Ibrahim Ali seolah-olah Ibrahim musuh UMNO. Nazri lupa, ketika UMNO diserang bertubi-tubi terutama selepas PRU12 dan pemimpin UMNO difitnah habis-habisan, siapakah pemimpin NGO yang lantang mempertahankan UMNO jika bukan Ibrahim.

Beliau berada di banyak pelosok tanah air berceramah melawan kerakusan pembangkang bagi membela UMNO dan BN. Awang tidak ingat apa yang Nazri lakukan? Apakah beliau seberani Ibrahim dalam menghadapi pembangkang?

Dengar cerita daripada beberapa pemimpin UMNO, Nazri sudah banyak berlembut dengan pembangkang yang motifnya, mungkin beliau tidak mahu dijadikan sasaran kritikan atau mahu ambil jalan selamat. Menurut cerita lagi, kerana strateginya itu, kini Nazri disenangi oleh ramai pemimpin pembangkang. Kalau benar andaian itu, Awang juga boleh bertanya siapa sebenarnya ketua Nazri. Najib atau Anwar Ibrahim atau mungkin Kit Siang?

Mengenai Perkasa, Nazri harus menerima hakikat Perkasa hanyalah sebuah NGO. Orang Melayu tahu membezakan antara parti politik dan NGO.

Awang sesungguhnya tidak berminat berhujah panjang dengan Nazri. Beliau berjawatan menteri, lagi pandai dan bijaksana. Biarlah orang ramai dan pembaca yang menilai. Awang takut menjadi orang yang riak. Jika Awang dilihat silap perhitungan dan terlanjur kata, Awang sedia menerima apa sahaja hukuman. Tiada penyesalan.

Pijut kata;

sememangnya Nazri ini adalah salah seorg Menteri di kabinet Pak Najib yang bebal dan bodoh. Spesies dier ini lah yang membusukkan nama kepimpinan Pak Najib. Maka Pak Najib haruslah membuang nanah yang dah semakin membusukkan kepimpinan Pak Najib sebelum ianya melarat…

Sokong Awang & Utusan!!!

UMNO tolak Perkasa, MCA n Gerakan tolak Dong Jiao Zhong?

Kenapa perlu UMNO menolak PERKASA? Jika ini adalah kata sepakat dari Parti Komponen BN, bagaimana pula dengan NGO-NGO Cina seperti Dong Jiao Zhong, Su Qui dan Hua Zhou?

UMNO sekarang ini dilihat sebagai sebuah pertubuhan yang “tidak ada telur” kerana terlalu mementingkan perasaan parti-parti komponen yang lain walhal parti-parti komponen itulah yang melemahkan BN itu sendiri.

Malah para pemimpin UMNO seakan-akan pemimpin yang “BANGANG” dan adakah pemmimpin begini yang Pak Najib harus simpan? dan ternyata pemimpin inilah yang memburukkan UMNO dari mendapat undi orang Melayu!

Jika tidak dibendung, tidak mustahil makin sukarlah orang Melayu untuk kembali mempercayai UMNO. Pak Najib haruslah berbuat sesuatu kerana pada pandangan peribadi saya, mereka inilah kaki pencacai KJ yang cuba mencemarkan reputasi baik Pak Najib. Usir KJ, maka ulunglah UMNO!

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wbt,

Sempena menyambut Aidilfitri yang bakal tiba, haku ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada muslimin dan muslimat. Pandu kereta berhati-hati, jangan terlalu ikutkan nafsu semasa berhari raya dan berhati-hati semasa main mercun dan bunga api!!!

Raya-raya jugak…. kewajipan haruslah dijaga.

Maaf Zahir dan Batin!!!

PAS Menipu?

Masyaallah apa nak jadi dengan Pemangku Ketua Dewan Pemuda Pas Wilayah Persekutuan ? dalam bulan Ramadhan begini pun dia sanggup buat fitnah.

Dia buat gambar superimpose lim guan eng kon*t kecil sedang sembelih lembu korban,kemudian dia siar di blognya dan kata cybertrooper umno yang lakukan. Jika benar dilakukan oleh geng-geng umno sudah tentu dia akan letak link atau beritahu dari blog mana gambar itu datang. Tetapi sepatah haram pun dia tak beritahu darimana sumber gambar itu. Setakat letak nama Pas Beruk, aku pun boleh kata gambar itu dari Herman Beruk. Klik sini

Satu lagi bukti yang menunjukkan dia buat sendiri gambar itu ialah apabila gambar asal disebelah kanan yang menunjukkan nizar komunis laknaktullah sedang sembelih lembu dilabelkan atas nama dia sendiri. Lihat sebelah kanan bawah, tertera label Herman SAMSUdeen. Ini menunjukkan gambar asal itu milik dia dan disimpan olehnya sendiri.

Sudahlah Herman, bertaubat dan insaflah. Kalau ya pun nak membodek agar dipilih sebagai calon di Parlimen Titiwangsa dalam pru akan datang, gunalah cara lain. Banyak lagi cara untuk ‘up’ nama, bukannnya dengan membuat fitnah membabi buta.

Mohon rakan-rakan blogger sebarkan yang fitnah ini adalah ciptaan Pas sendiri.

==========

hm.. agak-agaknya siapa lah PAS Beruk tu? yang paling best tu dlm FB pun ada org duk kata PAS Beruk tu org UMNO dan siap nasihatkan haku suruh cari sendiri? apa lah salahnya kalau dah tahu beritahu kan? ini tidak, kedekut betul la dieorg nie.. kerk memang takder? adoi la.. pening kepala wey..

dan yang paling bestnya dengar bahawa gambar ini sebenarnya bukan superimpose… maka jika betul? apa juak PAS nak kata?

Link puak-puak PAS yang haku rasa kalau panggil jihad.. dieorg lah yg takkan keluar rumah sebab penakut..

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=870316&id=1651646759&ref=notif&notif_t=photo_reply